середу, 5 березня 2014 р.

"Я - жінка! Я - весна! Я - мати!"

На початку березня в бібліотеці розпочинається цикл заходів, приурочених до міжнародного жіночого дня - 8 Березня.

До уваги користувачів 
на старшому відділі пропонуємо
 розгорнуту ілюстративну книжкову виставку 
"Я - жінка. І тому я можу все!"



Як святкове оформлення бібліотеки,  пропонуємо вашій  увазі  виставку народної майстрині 
Ірини ПОДОЛЯК 
із циклу декоративно-прикладного мистецтва.  Пані Ірина працює в жанрі декупажу, скрапбукінгу, бісероплетіння, пап'є-маше,  створює чудові ляльки-мотанки, жіночі прикраси.
Для наймолодших читачів - любителів "умілих ручок" - проводить в бібліотеці майстер-класи за авторською методикою, 
вчить дітей бачити  красу у всьому та вміти створювати її особисто!



Всі картини створені із природніх матеріалів - гербаріі, засушені трави та квіти, гілочки, мох. 
Найулюбленіша тема - її величність жінка! 
Незвичайні жіночі голівки із суцвіть, квітів, трав - справляють неабияке враження на глядачів!


















Виставка експонується  до кінця березня. 

Приходьте і отримаєте велике задоволення від майстерності та краси. 
Естетична насолода, гарний настрій,  
позитивна енергія - гарантується!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар